söndag 7 mars 2010

Kalendern i veckan som varit

Den här veckan har det varit tungt. Jag har varit sjuk, råkat göra ett fel, bråkat med en kollega och haft extremt mycket att göra.

  • Möte måndag morgon
  • Möte måndag eftermiddag
  • Extra lektion till 17 på tisdag
  • Arbetslagsmöte på onsdag till 17
  • Kompetensutveckling till 17 på torsdag

Det kanske inte låter så jobbigt, vilket jag kan hålla med om men när man har börja på bihålinflammation och inte får penicillin så längtar man att sluta tidigt. Det är något som aldrig verkar hända där jag jobbar. Förhoppningsvis kan jag be om ursäkt nästa vecka till alla inblandade.

Nästa vecka innehåller en specialpedagog på uppdrag, en rektor på uppdrag och en kollega på uppdrag. Jag ska ha med mig dem för min utvärdering. Hoppas jag är piggare och mår bättre så att jag kan vara lugn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar