onsdag 15 december 2010

Och där somnade jag till

Ha, jag skulle ha arbetat ett tag nu men jag somnade. Jag vaknade alldeles nyss, lite dreglandes och med datorn på magen. Jag har en värmeblåsa vid naveln. Det, erkänner jag, gör lite ont just nu. Så nu är jag konstigt nog pigg. Fasiken.

Över till något annat. Jag har en termin kvar sedan treämneslärare. På riktigt, inte bara för att rektorn tycker att man kan kvacka i typ allt. Kvacka förresten, är väl något som läkare kan göra inga andra, eller? Som sagt, en termin kvar. Lycka är....att få göra något annat än plugga. Lycka är...att få tid till mig själv. Lycka är....att be min rektor ge mig rätt undervisningsämnen. Lycka är...att snart vara klar.

Dessutom en av kurserna i vår. Där finns det med lite vanliga romaner. Det blir kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar