måndag 27 december 2010

Simpsons säsong 13

Så jag är en nörd. Det är ett faktum och jag gillar nog att vara en nörd. Jag kan inte sätta ihop en dator men jag kan min Simpsonshistoria. I julklapp fick jag säsong 13. Nu har jag tittat igenom säsongen och ska nu ge mig på kommentarerna. Så gör jag jämt eftersom jag gillar serien och vill se avsnitten men också veta mer om dem.

Säsong 13 med lille Ralph Wiggum på framsidan. Den sötaste av alla Simpsons-karaktärer. Denna säsong får vi se Lisa bli buddhist, Bart och Homer fasttjudrade vid varandra och en dator som blir kär i Marge. Det är också här som Bart blir tillsammans med en tjej som han dumpar, Homer kan inte sluta snarka ens när han är vaken. Det är underbara gästskådespelare denna säsong som Pierce Brosnan, Reese Witherspoon, Stan Lee, Phish och REM. Som sagt. Jag är en nörd men nog borde man ha sett ett avsnitt av serien?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar