lördag 19 november 2011

Thursday, November 17, 2011

Make a list of everyone you've ever had a crush on in your life, then choose one from the list and describe him or her in great detail.


Nej men vad svårt. Jag har alltid varit lite kär i Patrik som bodde granne med mig, i Johan för att han hade så lockigt hår. I Per för att han var söt. I Micke för att han var så snäll. I killen på bussen till universitet året 1997. Jag vet inte vad han hette men snygg var han. Lite i en kille på jobbet men svårt svårt. Kanske får det bli Patrik då. Jag var sju och han var åtta. Han hade bruna ögon och brunt hår. Han hade hund och spelade trummor. Dessvärre började han mobba mig på mellanstadiet och den lilla förälskelsen försvann. Men den var trevlig för länge sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar