söndag 25 december 2011

Hårda eller mjuka?


Hur många och vilka böcker fick du i julklapp i år?
Jag fick bara två. Tack säger mina bokhyllor. Det var Himmel över London av Håkan Nesser. Det var en ljudbok. Sedan fick jag Cirkeln av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren.

Vilka böcker gav du bort i julklapp?
Min mamma fick ett par Nora Roberts eftersom hon älskar dem och sedan gav jag bort några deckare till andra.

Hade du skrivit en önskelista?
Japp, det gör jag alltid. Annars skulle det bara bli lite fel. 


Fick du/eller gav du bort någon läsplatta?
Nej och nej.

Skickar du julkort?
Japp, Farfar vill det. 


Vilken är den sämsta julklappen du fått någonsin? (behöver ej vara bokrelaterad)
Jag gillar nästan allt jag får. Kanske mer förvånad. Men en hästmugg var kanske inte det jag använt mest. 

Vilken är den bästa bok du läst i år?
Svårt men jag kör på Mobergs Utvandrar-svit. Bättre än jag trodde. 


Vilken bok ser du mest fram emot under 2012?  
Filmberätterskan av Hernán Rivera Letelier


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar