måndag 2 januari 2012

2011

Årets happening
Tja, det hände inte så mycket under 2011. Jag säger att få se Monets tavlor på Moderna.

Årets projektAtt köpa bil.  

Årets låt
Born this way med Lady Gaga. Min och elevernas fullåt att nynna i skolan.

Årets resa
Ingen speciell. Kanske att våga åka buss igen.

Årets hurra!
Min löneförhöjning. Äntligen.

Årets person
Tomas Tranströmmer. Jag saknade Fylking och hans Äntligen i december.

Årets slit
GY11. Seriöst. Det är mycket att ta in på en gång.

Årets plagg
Tunika och flera tunikor.

Årets bästa bok
Det får bli Mobergs Utvandrarsvit trots att den sista boken inte är utläst.

Årets sämsta bok
Nej, ingen på riktigt.

Årets köp
Min bil.

Årets lycka
Det var inte så farligt som jag trodde den där ryggvärken.

Årets tv-stund
På spåret.  


Årets förändring
Många kollegor som slutat. Jag saknar er.

Årets film
Det får bli King's speech eller X-men First Class. Svårt, svårt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar