måndag 2 januari 2012

Dag 01 – Om mig

Jag är en glad kvinna mitt i livet. Om resten av livet går lika fort så är det alldeles för kort. Jag är lärare och bor i en liten stad. Jag är ensamstående men trivs med det. Jag gillar böcker, filmer och att laga mat. Jag insåg sent i livet att jag är en liten husmor i själen men samtidigt feminist. 


Jag är lite sen ibland med saker och ting men det har att göra med att jag vill fundera på saker och ting innan jag bestämmer mig. Jag har fortfarande inte facebook t.ex. Jag lärde mig köra bil vid 28 års ålder. 


Jag gillar att resa och är faktiskt ganska lättroad. Jag klarar inte av solsemester utan blir då väldigt uttråkad. Jag har aldrig tågluffat utan har arbetat mig igenom både gymnasium och universitet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar