onsdag 25 januari 2012

Lite småsnusk

Nej, det är det inte. Småsnusk alltså. Det är lustfyllt och passande för kvinnor. Och män för den delen också. Jag gillar att Lina Neidestam har fått möjligheten att göra feministisk erotik. Dessutom är det förlagt till den svenska folkkulturen och det är lite kittlande. Eftersom jag är anonym på nätet så kan jag säga att detta vara en av mina julklappar från min vän. Jag antar att jag ska läsa detta när jag saknar honom lite. Kanske, vad vet jag.

Men vi träffar både Gösta Bergling, huldror, maror, häxor och annat otyg som enbart tänker på en sak. Det är bra ritat och roligt. Detaljerna är underbara och personerna är vackra. Det enda jag tycker är lite synd är att pojkarna, männen eller vad de nu kan skulle kunna vara lite mer fyrkantiga i ansiktet. Men det är jag som gillar mina grabbar med en så kallad "square jaw".


Läs den idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar