söndag 5 augusti 2012

11 frågor en söndag

1. Vilka tre saker skulle du rädda om det började brinna hemma hos dig? Vi förutsätter att dina nära och kära, människor och djur, redan är i säkerhet och att du är stark nog att bära med dig vad som helst.
Mina fotoalbum, min gamla nalle och kanske också min favorit Ulrica HV


2. Hur skulle du beskriva din klädstil? 
Casual.


3. Om du fick börja om och kunde bli vad du vill, ha vilken talang som helst, vad skulle du göra då?
Då skulle jag satsa på att bli kock tror jag.


4. Har du några fördomar, något som du instinktivt tycker, tänker och tror trots att du vet att du inte borde?
Ja, jag tycker nog att vissa personer är lite dumma och det är en fördom jag måste jobba med.


5. Vad skulle du helst vilja ändra med dig själv?
Att jag är för snäll ibland


6. Vilken är din favoritmaträtt? 
Kyckling i alla dess former. 


7. Vad är du mest rädd för?
Att de jag älskar ska bli skadade. 


8. Vilka icke-brottsliga mänskliga beteenden irriterar du dig mest på?
Människor som vägrar att ta ansvar för sitt eget beteende. Men rökare som röker framför andra.


9. Om du fick välja en känd person att tillbringa en helg med, vem skulle du välja och varför? Vad skulle ni göra? 
Jag skulle nog vilja träffa Nelson Mandela och äta en sydafrikansk middag och sedan låta  honom diskutera fängelsetiden med mina elever.


10. Rekommendera en cd-skiva som du tycker att jag borde köpa.
Adeles 21. Värd att lyssna på. 


11. Vad gör du om du får en present som du absolut inte tycker om?
Då tackar jag och använder aldrig saken någonsin mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar