lördag 2 mars 2013

Starsky and Hutch




Ibland tänker man varför? Jag tänker lite så när jag ser denna film. Varför vill man göra en film om en amerikansk polisserie som inte ens är bra i original. Men, men, jag är inte amerikan så det är kanske bättre då. Eller? Det verkar som om filmer på serier från 1970- och 1980-talet är det nya modet i USA när det kommer till film. Ibland fungerar det bra och ibland mindre bra.

Nu gillar jag både Ben Stiller och Owen Wilson och tycker att det fungerar med dem. De är komiska och det behöver man vara tror jag för att det ska fungera. Annars är det en typisk komisk actionfilm. Justin Bateman, feel the love. Jag skulle gärna se några av de här herrarna i något mera djupt. Adam Sandler förvånade mig så varför inte?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar