torsdag 7 mars 2013

The vow



Den person Leo älskar mest i världen minns honom inte. Olyckan de var med i har påverkat hennes minne och nu är hon inte riktigt samma människa han levt med i fyra år. Hon är sitt gamla själv och det är inte lätt för henne eller honom att förstå vad som har hänt. Men Paiges familj som inte pratat med henne på år är lyckliga och hennes syster som ska gifta sig ännu mer.

Det är en lång väg tillbaka för båda och tja, hur det slutar är väl inte så svårt att räkna ut. Men jag vet inte om det är jättebra. Det är liksom lite sådär. Jag kommer på mig själv att slötitta och tänka på annat. Det är med andra ord okej och den är säkert sorglig men jag berörs inte. Jo, några gånger men inte så mycket.

Men har du ett vekare hjärta än mitt är det säkert en underbar film för dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar