måndag 1 april 2013

Magic Mike



Egentligen såg jag inte den här filmen denna dag men jag tänkte att 1 april är det bästa datumet att skriva om denna film. För detta är ett skämt. Vad handlar den om? Män som strippar, knarkar och knullar? Eller män som beter sig som slampor. Välj för jag blir galen på att se den här. Den är så bra säger många jag känner. Jag känner pungsvett på ett sätt som skrämmer mig. Alltså vem blir galen av detta? Samtidigt sitter jag och tänker Steven vad gör du?

Detta är tydligen en mycket inkomstbringande film. Det förvånar mig kanske inte. Att lägga ögonen på Channing Tatum är ju trevligt och Alex Pettyfer är ju söt men räcker det? Kanske i tre minuter för sedan är det liksom jaha, okej. Tja, lite åmande och kråmande.

Så nej, detta är inte bra. Om grundhistorien hade varit gripande men det är den inte. Det blir bara ett skämt. Passar idag. Ha, ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar