söndag 26 maj 2013

60 FRÅGOR i tre delar (del 3)

41. Vad åt du till frukost?
Ägg och bacon. Det var gott.

42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan?
Jag var ganska ny på mitt jobb och jag höll på att ta körkort. Jag tog det ganska sent i mitt liv.

43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning?
Nej.

44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig?
Min syster.

45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover?
På bordet bredvid mig. Det är min andra väckarklocka.

46. Vad var det sista du åt?
Se ovan.

47. Vem är världens vackraste kvinna?
Men vad svårt. Jag tycker nog Kate Winslet.

48. Är du blyg?
Ibland så.

49. Vilken var den sista konserten du var på?
Puh, det kommer jag inte ihåg.

50. Vad heter du i andra namn?
Ja, Eva.

51. Har du varit med om en bilolycka?
Ja, en singelolycka.

52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet?
Ja.

53. Vilken är den roligaste träningsformen?
Rolig och rolig men jag gillar Yoga.

54. Har du några husdjur?
Nej.

55. Vill du gifta dig?
Jag tror det.

56. Var växte dina föräldrar upp?
I staden där jag bor.

57. Har du någon gång ringt polisen?
Japp.

58. Har du svenskt ursprung?
Jo, i alla fall de senaste 500 åren.

59. Har du, eller har haft, något smeknamn?
Jo. Men de är inget bra.

60. Vilka är dina största svagheter?
Jag är alldeles för snäll och ängslig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar