lördag 23 november 2013

Två - Ordlös lördag




17 kommentarer:

  1. WOW! Så stilig! To Søte små.. søte? ja det sier jeg som syns de er litt ekle å se på i levende livet. -Margit-

    SvaraRadera
  2. Ett litet sött grodpar !! En verkligt fin bild i en härlig färgton. Måste klickas upp till större format för att kommat till sin fulla rätt.
    Ha en fin helg Christina.

    SvaraRadera
  3. Så fiiine.
    Og så fint miljø du har plassert dem i.
    Ha en fin dag.
    Mormor

    SvaraRadera
  4. Två små söta grodor! Härliga färger i hela bilden!

    SvaraRadera
  5. Gjorde som Anita och klickade upp den större storleken - väl värt det! :) Fint grodpar!

    SvaraRadera
  6. Pilgiftsgrodor är det och de är alltid sötast om de är blåa :). Det finns gröna med men svårare att se.

    SvaraRadera
  7. Åh...så söta de är de små grodorna. Snyggt fptat!!!

    SvaraRadera
  8. Grodor är kul krabater! De här var lite annorlunda än våra vanliga svenska.

    SvaraRadera
  9. Åhh , söta små pilgiftsgrodor! Väl fotat, jag har svårt att få till dem bra på bild...

    SvaraRadera
  10. Jättefint kort, såg nästan ut som en teckning.

    SvaraRadera
  11. Så söta, klickade upp och då såg jag dem tydligt. Jättefin bild blev det.

    SvaraRadera
  12. Är dessa små gulliga potentiella prinsar dina egna?
    /Kiki

    SvaraRadera
  13. Men visst är det riktiga grodor, det blev jag varse när jag klickade på bilden! Tyckte de såg metalliska ut vi första ögonkastet, fina är de men söta..?

    SvaraRadera
  14. Nej, det är min skolas små grodor. Lite söta är de när de hoppar runt i handen på en :).

    SvaraRadera
  15. Tjusigt par - och giftiga är dem.
    Skenet bedrar!!

    SvaraRadera
  16. Tänkte som Freja är det pilgiftsgrodor? Ja då tänker inte jag pussa dem
    ;-)

    SvaraRadera