söndag 15 december 2013

Beautiful creatures



Ja, det är populärt med övernaturliga varelser just nu. Jag blir dock inte klok på titeln. För mig är creatures varelser och detta handlar om häxor. Det får väl stå för mig. Ethan är född i en liten stad i den amerikanska södern. Där händer det inte så mycket någonsin. Allt verkar vara nästan tio år efter resten av världen. Dit kommer en dag Lena. Lena vars farbror är lite speciell, som själv är lite speciell, och hon kommer att påverka Ethans liv.

Ja, det är faktiskt ganska charmigt. Det är lite knäppt ibland och jag tänker mig att det måste ha varit underbart att tolka alla fantastiska omgivningar. Sedan är kanske kärlekshistorien inte så överraskande. En bra film och kanske gjort för en lite yngre publik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar