lördag 18 januari 2014

PUSS



På teater Scala händer det mycket på en helg när repetitioner borde vara i fokus. Det är brustna förhållanden, spioner, hemlösa, konflikter och ja, jag vet fortfarande inte vad pjäsen de ska sätta upp handlar om. Det är inte riktigt fokus på den. En fars fast kanske inte så rolig alla gånger skulle jag nog beskriva den som.

Det är ganska många nykomlingar i denna film. Det finns också några veteraner. Fast det är inte riktigt jättebra. Det är mer mysigt en stund och sedan är det liksom lite över. Kanske kräver jag mycket men jag har faktiskt ingen förståelse för vissa drag i handlingen och hur alla kan sukta över samma person förvånar mig för jag finner inte henne sympatisk. Nja, det är väl en okej film. Huvudsaken är att man blir underhållen men det är nog ingen film jag kommer att återkomma till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar