torsdag 19 november 2015

En omräkning igen

Sist var i slutet av oktober men då var jag uppe i 9319 sidor. Jag är ganska säker på att jag nått i mål. Fast det ska vi räkna ut först.

Jag har sedan dess läst ut Håkan Nessers roman och Piccadilly Circus ligger inte i Kumla som är 329 sidor lång. Dessutom har jag läst Svindlande höjder av Brontë. Den är 157 sidor lång.

Sedan var det den lättlästa varianten Det fruktansvärda av Håkan Nesser. En kort bok på 128 sidor. Den följdes av Holly Blacks Den vita katten med sina 282 sidor. Därefter läste jag Iggy 4-ever av Hanna Gustafsson på 215 sidor. Sista boken denna gång är Thomas Bodströms Rymmaren på 456 sidor.

Detta betyder att efter Holly Blacks bok har jag nått 10215 sidor. Då är det dags att börja om. Ganska modest tänker jag och hamnar på 671 sidor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar