tisdag 4 oktober 2016

Kulturkollos tisdagsutmaning: Verklighetsflykt

Denna vecka handlar om drömmar, längtan och fluff hos Kulturkollo. Detta är veckans frågor:


  1. Ditt bästa verklighetsflyktstips? (bok, film, tv-serie…)
  2. Vad längtar du allra mest efter just nu?

1. Tja, jag vet inte riktigt. Det finns många tv-serier men jag brukar tycka om att se ganska fantasirika när jag vill släppa verkligheten och försvinna in i andra världar. Då är faktiskt serier som The Simpsons, Supernatural och t.ex. Agents of shield serier jag gärna tar mig igenom bara för att andra saker kan vara roliga, hemska och lite häftiga. Just nu är det nog The Simpsons som tar mig bort från det som händer runt mig.

2. Jag längtar till att flytta in i min nya lägenhet. Till att jag ska slippa bo med rökande galningar som jag tror knarkar rätt hårt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar