fredag 23 mars 2018

Helgfrågan v.12


Som alltid i slutet av veckan undrar Mia något:


Vilken är din bästa deckare?
Bonusfråga: Ibland är det gott med lite kalla rätter, jag brukar göra en ris och räklåda jag tycker är god. Vad brukar du göra? 

Åh, vad svårt. Sedan jag började bokblogga har jag börjat läsa mer deckare men det är inte alltid. Jag får nog dra till med Hjorth/Rosenfeldts serie om Sebastian Bergman. Alla håller inte samma klass men nog måste jag säga att Bergman är en snubbe jag inte skulle vilja träffa men jag är glad att det finns alla människor i världen. Nu väntar jag på nästa bok. Det sker så mycket i karaktärernas utveckling att jag blir lite nyfiken åt vilket håll det ska ta vägen.

Kalla rätter, nja inte alltid men på sommaren blir det ibland. Pastasallad i alla former är en favorit då. Pasta, egenodlad spenat, andra grönsaker, gärna lite melon i, granatäpplekärnor, och så något mer om så önskas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar