fredag 2 mars 2018

Helgfrågan v.9



Det är fredag och denna vecka har varit brutal. Så här kommer de frågor Mia ställer inför helgen:

Vilken bok som blir film 2018 ser du framemot? (annars kan du tipsa om en bok som blivit en bra film)
Bonusfråga:
Hur ser ditt skrivbord ut, eller där du sitter och bloggar?


Bonusfrågan får komma först denna gång. Jag sitter i min soffa och bloggar. Skrivbord har jag på jobbet så jag tackar väldigt mycket för det. Det är skönt att vara oergonomisk och sedan kunna gosa in sig i lite mjuka kuddar.

Film till bok är känsligt. Ibland kommer filmer till böcker jag inte läst och jag tänker hmm, ska jag se eller inte? Det blir ofta att jag ser och aldrig läser boken. Om jag har sett efter rätt kommer det komma en film om Neil Armstrong i höst. Jag är ju historienörd så den filmen är jag lite intresserad av. Den är baserad på en biografi om mannen i fråga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar