fredag 6 april 2018

Helgfrågan v.14


Det är fredag och Mia har en helgfråga. Den är som följer:

Vilken typ av läsare är du?
Bonusfråga:
Vad längtar du efter just nu?

Jag är en ganska snabb läsare när jag läser deckare, feel good och liknande. Det går så fort att läsa en sida att jag blir lite skrämd ibland. När jag läser klassiker tar det ofta längre tid. Den främsta orsaken till det är att ju mer det står mellan raderna, desto saktare läser jag.

Något som är konstigt är att jag brukar vara en slalomläsare av rang. Men inte just nu. Det är snarare så att jag läser en sak. Vet inte riktigt om det är bra eller mindre bra. Jag får återkomma i den frågan.

Jag längtar efter att bli frisk. Jag har en elak hosta som jag inte kan skaka av mig. Men allt har sin tid. 

2 kommentarer:

  1. jo, en varierar sin läsning, beroende på bok och dagsform, krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Tack! Det ska jag göra. Lite te på det här. God natt.

    SvaraRadera