torsdag 30 december 2010

Mitt 2010

En årsresumé 2010!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, jag gick på yoga och det var underbart. Micke om du läser detta. Ha!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ja, att jag skulle äta omega-3 varje dag.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, två till två småtjejer. En Elin och en Signe.

4. Dog någon som stod dig nära?
En elev dog i våras. Det var hemskt.

5. Vilka länder besökte du?
Österrike

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Ja, egen tid till att läsa. Jag har inte läst för min egen skull på nästan tre år.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
16 december. Den dagen voltade jag med min bil men jag lever och har hälsan.

8. Vad var din största framgång 2010?
Att jag klarade alla årets tentor.

9. Största misstaget?
Kanske att jag inte bytte arbetsplats som jag tänkt mig.


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, inte mer än småskador i olyckan.

11. Bästa köpet?
Det blir nog en ny bil nästa år så jag lämnar denna tom.


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Film och lite kläder. Böcker har jag minskat på men fortfarande en hel del. Och så mat som jag älskar.


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att ha klarat mig och att få åka till Wien.


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2010?
Manboy efter en 30 årsfest. Klockren.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Samma. Lite ledsen på grund av en ledsen kollega.


16. Vad önskar du att du gjort mer?
Saker som gör att jag mår bra. 


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Dumma saker som att slösurfa på nätet och bli arg på människor som jag irriterar mig på. 


18. Hur tillbringade du julen?
Hemma med familjen. 


19. Blev du kär i år?
Nej, kanske lite förtjust.


20. Favoritprogram på TV?
Älskar fortfarande På spåret och Grey's anatomy.


21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Jag gillar inte de som bogserade och värderade min bil. Men hatar gör jag inte.


22. Bästa boken du läste i år?
Hitills, och det lär nog bli Ghost House 2.0 av Arne Dahl.
 

23. Största musikaliska upptäckten?
Ja, vet inte. Lyssnar mest på musik jag redan gillar. 


24. Något du önskade dig och fick?
Japp, min UHV. 


25. Något du önskade dig men inte fick?
Ja, en ljudbok som jag har glömt namnet på.

26. Årets bästa film?
Om vi ska ta nya från 2010 så får det väl bli Shutter Island. Den överraskade mig ganska mycket. Det är alltid kul när det händer.


27. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag firade med min familj och jobbade. 

28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Kanske att ha vunnit pengar på v75. Jag glömde lämna in när jag var i Österrike och hade vunnit runt 60 000kr den veckan. Sånt är livet ;-).


29. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Ledig som alla andra år.


30. Vad fick dig att må bra?
Min semester och min pappas födelsedag.


31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Alexander Skarsgård. Eller i alla fall få dela honom med M.


32. Vem saknade du?
Min kollega som inte jobbar med mig längre. Saknar dig MF.


33. De bästa nya människorna du träffade?
Min nya etta. En grupp gulliga tonåringar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar