fredag 21 januari 2011

En lista om mig

1. Tre namn jag lyssnar till: Hemligt men C ingår och ett M 
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag är snäll
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag kan noja alldeles för mycket
4. Detta är jag rädd för: Ormar, höjder och att krascha med ett flygplan
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Mat, roligt och kärlek
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Plocka isär en bil, döda en människa eller busvissla.
7. Detta tycker jag om att göra: Se på film, laga mat och umgås med människor jag gillar
8. Detta vill jag göra just nu: äta
9. Bästa känslan: att känna sig pigg och glad
10. Värsta känslan: att vara ledsen
11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har: snäll, handlingskraftig, rolig
12. Är jag kär just nu? Kanske
13. Jag vill gifta mig: Nej
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: varit i Australien, skaffat barn, provat på något galet
15. Min käraste ägodel: just nu min nya bil
16. Något jag vill ha i present: En teaterbiljett
17. Detta har jag på mig just nu: En mjukiskjol och tunika
18. Favoritkläder: Tunika och jeans
19. Favoritdjur: häst
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:  det mesta utom polsk och finsk folkmusik
21. Favoritlåtar just nu: Happyland med Amanda Jensen. Min städlåt
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: svenska, religion och historia ;-).
23. Stjärntecken: Vädur
24. En bok jag älskar: Möss och människor av John Steinbeck
25. En film jag älskar: Nyckeln till frihet
26. Tv-program jag gillar: Grey's anatomy
27. Favoritdoft: Lavendel
28. Detta äter jag gärna: Kyckling och sallad med lite bacon
29. Dricker helst: Pepsi
30. Favoritgodis: choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Egypten kanske

32. Färg på mina ögon: Blåa
33. Min längd: 176,5 cm
34. Jag tror på: godheten
35. Jag spelar: sims
36. Person jag beundrar: Carolina Krook
37. Så här bor jag: i en lägenhet
38. Antal döda krukväxter i hemmet: ingen just nu
39. Det här tänder mig: intelligens t.ex.
40. Det här gör mig avtänd: nej, jag tror inte jag berättar det
41. Favoritfärg: Lila
42. Favoritcitat: Om livet ger dig citroner, gör lemonad
43. En hemlighet jag vet: det är många det
44. Bästa present jag fått: Min första bil
45. Senast köpta skiva: the flood av take that
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: mina blå ögon

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: tja kanske min storlek
48. Udda förmåga/egenskap: jag kan höra jäkligt bra
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: en örn
50. Vad lyssnar du på just nu? På spåret
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Jag har jobbat
52. Var är dina föräldrar födda? I samma som jag
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? photofiltre
54. Vilken är din favoritrestaurang? Brasserie new
55. När badade du i en pool senast? för två år sedan
56. Har du varit med i någon skolpjäs? Japp, tre
57. Hur många barn vill du ha? 2 kanske
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? folkmusik
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?  Ja, då i alla fall

60. Vad har du för TV-kanaler? 1,2,3,4,5,6
61. Har du åkt moped någon gång? ja, för typ 1000 år sedan
62. Har du busringt någon gång? Oja, Hassangenerationen
63. Har du fått felparkeringsböter? Ja, en gång
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?  Nej
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Alaska
66. Har du en egen trädgård? Nej
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Kalle Anka och Zitz
68. Kan du alla orden i nationalsången? Japp
69. Badkar eller duschkabin? Badkar
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Harry Potter och dödsrelikerna
71. Favoritpizza? Maragarita
72. Chips eller popcorn? popcorn
73. Vilken färg på läppstift använder du? inget
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nej
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej
76. Apelsin- eller äppeljuice? inget
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Syrran på Wongs
78. Favoritchoklad? Mjölkchoklad
79. När röstade du senast? 2010
80. När åt du en hemodlad tomat sist? i somras
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Nej 
82. Är du bra på matlagning? Japp
83. Klarar du att tanka själv? japp
84. Har du beställt något ifrån shoppingprogrammen som går på reklamtv-kanalerna?
85. Pepsi eller Coca Cola? Pepsi
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Ja, på ICA
87. Vad var det senaste du handlade? mat igår
88. Har du kräkts offentligt? ja, på en föreläsning på universitetet
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? kan inte den sanna kärleken vara mångmiljardär
90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? ja
91. Har du ringt något betalnummer? Nej
92. Kan man vara vän med sitt ex? Beror på
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?  mig själv

94. Hade du mycket hår som liten bebis? Ja, kunde ha tofs efter en vecka
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? vet inte
96. Vad har du i din väska? plånbok, pennor, telefon, almenacka, dator, böcker, kamera nycklar
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? yoga
98. Vad är du tacksam för idag? att jag inte fick maginfluensa
99. Var hittade du den här listan? kommer inte ihåg
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: alla som ser den

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar