lördag 27 augusti 2011

Tv-enkät

TV-serier jag följt som tonåring: Lois och Clark, The X-files, Simpsons, ER, Stolthet och fördom

TV-serier jag föjt som yngre vuxen: Spin City, Förhäxad, Buffy

TV-serier jag följt som lite mindre ung vuxen: Vänner, 24, Mad Men

TV-serier jag aldrig tittar på: Det finns nog ingen. Jo, många men ingen jag kan räkna upp. 

TV-serier jag inte fattar: Jag fattar verkligen inte LOST. Slutade se den i säsong 1. 

TV-serie jag hade velat följa men aldrig hunnit se (rättare sagt: Serier jag undvikit att börja titta på för att inte fastna, trots att dom verkar bra): Smallville passar nog mig men jag orkar inte se den också.

 
TV-serie som blev rejält pajig: Star Trek den tecknade versionen av originalserien


TV-serie som kändes fin: Älskade alltid Tre kärlekar. 

TV-serier jag äger på box: Simpsons, CSI, How I met your mother, Scrubs med många, många flera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar