söndag 16 september 2012

En lista en söndag

Gör just nu: Har just vaknat. Ska iväg och dela ut reklam.

Vad är du rädd för: Att jag ska bli skadad och ha ont. Att människor jag älskar ska må dåligt.

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Att jag kan ta mig ur problem.

Det roligaste jobbet du haft: Det jag har nu. Att vara lärare är att vara för evigt ung.

När tog du ditt körkort: Vid 28 års ålder. Jag var sen och behövde också göra om.

När grät du senast:  Det var ett tag sedan.

När skrattade du senast: Det var med eleverna häromdagen.

Vem åkte du bil med sist: Med pappa.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast? Jag tog ut pengar.

Vem åt du mat med sist: Med mor och far.

Vem sov du hos sist: Jag sov på hotell sist jag var borta.

Vem sov hos dig sist: Det var nog syrran.

Vad var du rädd för när du var liten: Att jag skulle bli skadad. Det är min stora rädsla.

Vad ville du, som liten, bli när du blev stor: Jag ville nog bli lärare då med.

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Tre gånger.

Värsta smärtan du råkat ut för: När jag hade ont i tanden i nästan 3 år. Konstant smärta.

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Ja så mycket. Att ta studenten, lärarexamen och annat.

Något som gjort dig riktigt förbannad: Att man kan lägga ned skolor bara så där. Hipplihapp.

Dold talang: Prr, jag kan årtal. Snacka om onödigt vetande.

Vad finns oftast i din handväska: Plånbok, massa nycklar, kamera, mobil, kalender.

Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej.

Har du piercing eller tatuering: Nej, lite tråkig.

Vilket är ditt favoritplagg: Alla mina tunikor.

Sämsta egenskap: Långsint som fan.

Ord du använder för mycket: Eller hur?

Vem litar du mest på i hela världen: Mamma och pappa

Favoritgodis: Choklad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar