söndag 4 november 2012

En annan söndagslista

Är du.....
Arrogant: Nej
Osäker: Jo
Trött: Nej inte idag.
Intressant: Tja, kanske
Barnslig: Ibland så.
Liten: Nix 176 i strumplästen.
Lätt: Nää.
Rolig: Jo, det tycker jag.
Pratglad: Det händer.
Frågvis: Jo, det är jag nog. 
Organiserad: I jobbet har jag stenkoll. 
Hälsosam: Inte så mycket som jag borde.
Blyg: Jo, lite för mycket ibland.
Attraktiv: ha, ha, ha
Lätt uttråkad: Lite när det är saker jag gjort förut.
Vegetarian: Nope, love the meat.
Pålitlig: Tror det.

Har du..
För många vänner: Nej, tror inte det.
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: Nej
Färgat håret: Någon gång för länge sedan.
Brutit några ben: Nej
Några piercingar: Nej
Egen dator: Jo, två
Gjort bort dig rejält: Vem har inte det? 
Bra självförtroende: Nja
Komplex: Nja, tror inte det.
Stulit någonting: Snattat som barn.
Gjort något olagligt: Jo, det borde vara en rättighet att få köra för fort.

Vem....
Saknar du: Eva ibland
Vill du döda: Ingen
Rörde dig sist: Mamma
Slog du sist: Syrran i poker.
Kramade du senast: Jennie
Kysste du senast: xxx
Skrev du till sist: En kvinna som har hand om medlemskap i mitt fack.
Sårade dig senast: Min chef
Gjorde dig riktigt glad senast: Min lärare på min senaste kurs när jag fick VG.
Fick du sms från senast: Josefine
Ringde dig senast: En kollega
Får dig att skratta: Mina elever

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar