torsdag 1 november 2012

En månad om mig själv

Dag 1: Fem saker om mig själv
Dag 2: Fem saker jag tycker om
Dag 3: Fem saker jag hatar
Dag 4: Fem saker jag vill säga till fem personer
Dag 5: Fem viktiga personer i mitt liv
Dag 6: Fem saker jag inte klarar mig utan
Dag 7: Fem favoritlåtar
Dag 8: Fem saker jag aldrig glömmer
Dag 9: En dag i mitt liv
Dag 10: Bakgrundsbild på dator
Dag 11: En ny sanning om mig
Dag 12: Ett kort på något jag vill ha just nu
Dag 13: Fem kvinnor jag skulle vilja bjuda på middag (levande som döda)
Dag 14: Min högsta önskan just nu
Dag 15: Den finaste egenskapen hos min bästa vän
Dag 16: En hemlighet om mitt jobb
Dag 17: Ett kort på min handstil
Dag 18: En talang jag skulle vilja ha och varför
Dag 19: Fem positiva egenskaper som andra säger att jag har
Dag 20: Fem negativa egenskaper som andra säger att jag har
Dag 21: Fem män jag skulle vilja bjuda på middag (levande som döda)
Dag 22: Mitt favoritcitat
Dag 23: Fem bra böcker
Dag 24: Fem bra filmer
Dag 25: Min sämsta vits
Dag 26: En utmaning jag gjort
Dag 27: En utmaning jag skulle vilja göra
Dag 28: Vad jag är rädd för
Dag 29: Vad som gör mig lycklig
Dag 30: Vart jag skulle vilja donera pengar och varför

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar