söndag 19 maj 2013

60 FRÅGOR i tre delar (del 2)

21. Vad är du på för humör just nu?
Blää, trött och en helvetesvecka väntar.

22. Vilka världsdelar har du varit i?
Europa och Nordamerika

23. Snarkar du?
Jo, rätt rejält.

24. Vilka yrken har du provat på?
Jag har varit affärsbiträde och lärare.

25. Hur går du helst klädd?
I jeans och tröja av något slag.

26. Vilket stjärntecken är du född i?
Jag är en vädur

27. Vilket är ditt favoritgodis?
Choklad.

28. Vad sa du senast?
Nej, tack ändå.

29. Vilket var ditt bästa ämne i skolan?
Historia tror jag.

30. Vad har du på dig just nu?
PJ.s

31. Vilken är din favoritaffär?
Jag tror inte jag har någon.

32. Vad har du för storlek i kläder?
Stor

33. Vad har du i dina fickor?
Oftast mobil och nycklar.

34. Vad köpte du senast?
Jag köpte bensin.

35. Hur många gånger har du flyttat?
Bara tre.

36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med?
Ett täcke, en stekpanna och en god bok.

37. Är du morgon- eller kvällsmänniska?
Morgon.

38. Senaste filmen du såg på bio?
Mördaren ljuger inte ensam.

39. Har du blivit sydd någon gång?
Japp.

40. Har du någon gång badat naken utomhus?
Nej, gud. Det kan inte bli så varmt i Sverige. Jag kan inte bada i kallt vatten. Jag får astma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar