onsdag 7 augusti 2013

Utslaget

Malvorna har slagit ut och jag gillar färgen.


10 kommentarer:

  1. Helt utslått :)
    Ha en fin dag.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2013/08/07/ikke-selvportrett/

    SvaraRadera
  2. Vacker utslagen malva, en blomma jag gillar!

    SvaraRadera
  3. Ja, det är underbar färg och den skulle ha varit vit enligt fröpåsen så jag blev lyckligt överraskad.

    SvaraRadera
  4. Åh, jaa! malvorna är jättefina, jag älskar dem. Tyvärr gör även rådjuren det så vi har bara några avskavda pinnar kvar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Rådjur har dessvärre också god smak ;).

      Radera
  5. Jättefin malva! Jag gillar särskilt formen...eller mellanrummen mellan kronbladen! :O)

    SvaraRadera
  6. Ja Malvor är så fina, läcker färg;-)
    Ha en bra dag;-)

    SvaraRadera
  7. Tak for din hilsen :-)
    Hvor er den fin, en kjole til en blomsterprinsesse.

    SvaraRadera