lördag 7 september 2013

Date Night



Detta är Claire och Phil Foster. Kanske inte deras vanliga utseende men efter den kvällen och natten de haft ska de nog vara glada att de bara ser lite tilltufsade ut. Det hela börjar en fredag kväll när de ska äta ute utan barn. De satsar hårt eftersom andra par i deras närhet börjar skilja sig. Phils idé är att leva galet. Det gör de och tar över en bordsbeställning. Jag antar att de borde ha tänkt sig för både en och två gånger innan de gjorde det. Paret som borde kommit är involverade i något skumt och de män som kommer för att hämta det som tagits. En katt-och-råttalek börjar.

Steve Carell och Tina Fey är bra som gifta. De passar varandra och är roliga ihop. Sedan tänker jag att Carell borde göra mer drama. Det tror jag skulle passa honom. Men det är lite småtorrt och det tycker jag är kul. Att Mark Wahlberg springer omkring med naken överkropp kan jag leva med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar