fredag 3 mars 2017

Sedan sist....

...har det gått lite mer än en månad. Jag hade läst i slutet av januari 9210 sidor. Eftersom jag läst en del i februari så lär det väl bli en del.

Först ut var den fjärde delen i Maze Runner-serien och den var 352 sidor lång. Du, bara var 340 sidor lång. Sonya Sones What my girlfriend doesn't know landade på 291.

Sedan läste jag klart Sagan om Turid - Korpgudinnan med sina 300 sidor. En liten Novellix-utgåva av Söderbergs noveller var 23 sidor lång. Efter den boken är jag uppe i 10 225 sidor.

Först ut i mina nya 10000 sidor är The Last Star av Rick Yancey med sina 388 sidor. Efter det kom Jenny Colgans hela serie om bageriet på strandpromenaden. De var totalt på 1112 sidor.

Niceville kom sedan med 479 sidor. Två böcker av Sofie Sarenbrant följde på det med totalt 598 sidor. I onsdag hade jag läst klart Historietter av Söderberg på 95 sidor.

Efter att ha räknat samman detta måste jag säga att februari var en produktiv läsmånad. 2672 sidor har jag läst. Kanske inte mycket för en del men för mig är det mycket och säger att jag är i behov av avkoppling. Trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar