måndag 18 september 2017

O - Okej. En bok som inte var dålig, men inte särskilt bra heller.

O - Okej. En bok som inte var dålig, men inte särskilt bra heller.
Den här boken fick dig att säga "Meh" och rycka på axlarna. Den var liksom bara okej.

Det är alltid svårt att komma på sådana böcker men visst finns det några som en läst och tänkt, vad var det här? En bok som jag inte kunde gå igång på var Hundraåringen som klev ut genom ett fönster och försvann av Jonas Jonasson. Den fick mig inte alls intresserad och så här efteråt kan jag tycka att den var trevlig på vissa ställen men den var för lång och lite upprepande. Liksom meh, även om världen runt omkring älskade den. Konstigt det där. Böcker och läsning är individuell. Det vissa gillar, gillar inte alla andra. Jag har ju inte läst något med av Jonasson och det säger en del om min uppfattning av boken.

4 kommentarer:

  1. Intressant! Jag har inte läst den men är ärligt talat inte jättesugen på den heller så det får nog vara :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, den kan du lämna oläst. Det finns mer intressanta böcker.

      Radera