tisdag 26 december 2017

The night before



Den här är rolig! Så var omdömet från en kollega och jag tänkte varför inte. Varför måste jag fråga mig lite i efterhand. Jag tycker att filmen är okej men inte riktigt mer. Den är kanske okej rolig för en del men jag blir så arg. Det är alltid så mycket knark med i filmer där Seth Rogen har ett finger med i spelet.

Egentligen är det ganska sorgligt att en av killarna har detta som sin tradition för att hans föräldrar dog vid jul. Att Rogens fru i filmen tycker att han kan röka på lite innan barnet kommer gör mig förbannad. Har du annan humor än jag se den här. Hatar du att Hollywood försöker få oss att acceptera att magiska svampar som du snetänder på kan du ta lite kokain för att sedan fortsätta med något annat. Magplask.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar